bacardi Index du Forum
bacardi Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

MX4 MSAA with discard in GLSL breaks rendering

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    bacardi Index du Forum -> bacardi -> Bistrot
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
HarryJenkins


Hors ligne

Inscrit le: 18 Déc 2017
Messages: 5
Masculin
Clan: no
Moyenne de points: 1,80

MessagePosté le: Jeu 11 Jan - 14:22 (2018)    Sujet du message: MX4 MSAA with discard in GLSL breaks rendering Répondre en citant

Hi,
       The bug can be reproduced on this sample project, which is basically a combo of Google’s ndk+ogl sample from here and MSAA sample from here .
The bug is triggered by rendering to MSAA framebuffer with a shader that has discard (and the discard has to be executed at least once), which is “heavy enough” (in our case, execution of several math-heavy functions like pow or sin triggers it). Minimum changes in the shader inside that sample project make bug disapper The bug, when manifested, results in nothing being rendered to MSAA-enabled framebuffer. No Opengl errors are reported by driver.
Any suggestions to work this around?


Please help.
Thanks!
I didn't find the right solution from the Internet.
References:https://community.imgtec.com/forums/topic/bugglslpowervr-g6200-on-meizu-mx4-msaa-with-discard-in-glsl-breaks-rendering/


Peer to Peer Marketing Examples




Revenir en haut
Publicité






MessagePosté le: Jeu 11 Jan - 14:22 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    bacardi Index du Forum -> bacardi -> Bistrot Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  

Index | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template BBR2 created by revaz
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com